داریوش دوست دارم


داریوش دوست دارم

از دست عزیزان چه بگویم گله ای نیست


متن شعر ضيافت هاي عاشق داريوش.ميميرم براش

ضيافتهاي عاشق را خوشا بخشش خوشا ايثار
خوشا پيدا شدن در عشق ... براي گم شدن دريا

 

چه در يايي ميان ماست .... خوشا ديدار ما درخواب
چه اميدي به اين ساحل ..... خوشا فرياد زير آب

خوشا عشق و خوشا خون جگر خوردن
خوشا مردن .... خوشا از عاشقي مردن

 

اگر خوابم اگر بيدار .... اگر مستم اگر هوشيار
مرا ياراي بودن نيست .... تو ياري كن مرا اي يار

 


تو اي خاتون خواب من ... من پربسته را در ياب
مرا همخانه کن تا صبح ...نوازش کن مرا تا صبح


هميشه خواب تو ديدن دليل بودن من بود
چراغ راه بيداري اگر بود از تو روشن بود


ضيافتهاي عاشق را خوشا بخشش خوشا ايثار
خوشا پيدا شدن در عشق ... براي گم شدن دريا


نه از دور و نه از نزديك .... تو از خواب آمدي اي عشق
خوشا خود سوزي عاشق ..... مرا آتش زدي اي عشق
 

خوشا عشق و خوشا خون جگر خوردن
خوشا مردن .... خوشا از عاشقي مردن



نظرات شما عزیزان:

roz meshki
ساعت22:58---26 دی 1391
















































































































































































































































































































































































آرزو
ساعت19:16---30 آذر 1391
سلام محمد جان یلدا مبارک

ارزو
ساعت19:15---18 آذر 1391
لینک شدی منم عاشق داریوشم

roz meshki
ساعت22:27---27 آبان 1391
link shodi

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: محمد | تاريخ: شنبه 27 آبان 1391برچسب:داريوش,متن شعر داريوش,ضيافت هاي عاشق,داريوش دوست دارم, | موضوع: <-PostCategory-> |